Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:40:25+01:00
Hektor wydaje mi się bardziej zrozumiały gdyż ma podziwiające cechy charakteru. Poświęcał się dla ojczyzny a achilles nie miał godności tylko dobrze walczył.
16 3 16
2009-11-11T16:40:30+01:00
Achilles, jeden z bohaterów bitwy o Troję wydaje mi się znacznie bliższy od Hektora, ponieważ w zdobyciu sławy kierował się bezwzględnością, kierował się zasadą: cel uświęca środki, był uważany za wojownika nie do pokonania. Jeżeli teraz chciałabym osiągnąć coś wielkiego musiałabym kierować się podobnymi cechami, ponieważ jest bardzo dużo ludzi, którzy mają podobne ambicje i jeżeli chcemy osiągnąć wymarzony cel, który bardzo ciężko osiągnąć, nie wolno oglądać się za siebie , trzeba "iść po trupach" do celu. Z tych powodów Achilles wydaje mi się bliższy i bardziej zrozumiały. Hektor wg mnie jest postacią zbyt wyidealizowaną.