Odpowiedzi

2009-11-11T16:45:00+01:00
1.Stolica Rosji.(Moskwa)
2.Każdy w innym kraju mówi innym(język)
3.Nosi się nią w zimę(czapka)
4.inaczej USA stany....(zjednoczone)
5.oloda się je,np.w kinie(filmy)
6.wiatr wiejący na morzu(bryza)
7.skacze na nartach(narciarz)
8.odstrasza złe moce (amulet)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:47:37+01:00
OJCZYZNA

1. Kraj z flagą koloru : Biało-Czerwonego.
- pOlska.

2. Polski, Niemiecki, Łaciński...
- Język

3. Kraj graniczący z Polską.
Czechy

4. Stolica Polski :
warsZawa.

5. Morze w Polsce :
bałtYckie

6. Pierwsza stolica Polski:
gnieZno

7. 11 Listopad. Dzień czego ?
-Niepodległości.

8. Najdłuższa rzeka w Polsce:
- wisłA
14 4 14
2009-11-11T17:22:53+01:00
1.hOnor
2.poJedynek
3.niemCy
4.orZeł
5.służbY
6.patriotyZm
7.żołNierz
8.polskA

1.To podstawa i pojęcie związane z etyką,dotyczące obyczajowości i moralności.
2.Jest to jeden ze sposobów rozwiązywania konfliktów między dwoma wrogami.
3.1 września 1939r. zaatakowały Polskę.
4.Godłem Polski jest ....
5. ...... mundurowe.
6.Postawa umiłowania,szacunku i oddania własnej ojczyźnie.
7.Osoba pełniąca służbę w siłach zbrojnych danego kraju i zobowiązana do obrony jego granic.
8.Oficjalnie Rzeczpospolita ......
4 3 4