Odpowiedzi

2009-11-11T16:44:51+01:00
Za 5 razem 32*1,5=48cm
za 4 razem 48*1,5=72cm
za 3 razem 72*1,5=108cm
za 2 razem 108*1,5=162cm
za 1 razem 162*1,5=243cm

mam nadzieje ze przyznasz mi najlepsze rozwiązanie
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T16:45:07+01:00
Po szóstym odbiciu:
(2/3) * x = 32 cm /*3
2x = 96 cm /:2
x = 48 cm
Po piątym odbiciu:
(2/3) * x = 48 cm /*3
2x = 144 /:2
x = 72 cm
Po czwartym odbiciu:
(2/3) * x = 72 cm /*3
2x = 216 cm /:2
x = 108 cm
Po trzecim odbiciu:
(2/3) * x = 108 cm /*3
2x = 324 cm /:2
x = 162 cm
Po drugim odbiciu:
(2/3) * x = 162 cm /*3
2x = 486 cm /:2
x = 243 cm
Po pierwszym odbiciu:
(2/3) * x = 243 cm /*3
2x = 729 cm /:2
x = 364,5 cm

Po pierwszym uderzeniu odbiła się na wysokość 364,5 cm = 3,645 m
1 1 1