Odpowiedzi

2009-11-11T16:42:21+01:00
Dobrać się jak w korcu maku - świetnie do siebie pasować; być doskonale dobranym

nie wart funta kłaków - coś jest niewiele warte, bezwartościowe, nic niewarte

dobry żart tynfa wart - pochwała dobrego żartu
1 5 1
2009-11-11T16:42:30+01:00
- dobrać się jak w korcu maku - świetnie do siebie pasować; być doskonale dobranym; znakomicie się rozumieć
- nie wart funta kłaków - mało warty, nic nie warty
- dobry żart tynfa wart - bardzo dobry dowcip
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:42:34+01:00
1]pasować do siebie,jak ulał 2] niczego nie jest wart3]dobry i zdrowy,nieszkodzący nikomu żart,jest przyjemnością-pozdrawiam