1) 30centymetrów ile to decymetrów?

2) 4centymetry ile to decymetrów?

3) 30mililitrów ile to decymetrów?

4) 6mililitrów ile to decymetrów?

5) 3metry ile to decymetrów?

6) 0,07metra ile to decymetra?

7) 207centymetrów ile to metrów?

8) 5centymetrów ile to metrów?

9) 20 decymetrów ile to metrów?

10) 8 decymetrów ile to mtrów?

11) 3,1 kilometrów ile to metrów?

12) 0,02kilometrów ile metrów?

PROSZE ZROBIĆ WSZYSTKO :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T16:44:11+01:00
1. 3dm
2. 0,4dm
3. 0,3dm
4. 0,06dm
5. 30dm
6. 0,7dm
7. 2,07m
8. 0,05m
9. 2m
10. 0,8m
11. 3100m
12. 20m

i nie mililitry tylko milimetry
2009-11-11T16:57:02+01:00
1. 30centymetrów =3dm
2.4centymetry = 0,4dm
3.30mililitrów= 0,3dm
4.6mililitrów = 0,06dm
5) 30dm
6). 0,7dm
7). 2,07m
8) 0,05m
9.) 2m
10) 0,8m chyba
11). 3100m
12) 20m