Odpowiedzi

2009-11-11T16:49:29+01:00
Staś Tarkowski jest mądrą i miła postacią książki Henryka Sienkiewicza. Jest to zdolny czternastolatek posiadający rozszerzoną wiedzę na temat wielu dziedzin, do nich zalicza się polityka. Zna on języki rodowe, czyli francuski i polski, jak za równo te zagraniczne., na przykład angielski. Podczas długiej podróży nauczył się kilku powiedzeń afrykańskich. Mógł on swobodnie się porozumiewać z Kalim i Meą
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:17:53+01:00
Staś Tarkowski to główny bohater powieści Henryka Sienkiewicza pt. "W pustyni i w puszczy". Urodził się i wychował w Port-Saidzie pod opieką ojca - Polaka, który pracował przy budowie Kanału Sueskiego. Matka chłopca - Francuzka zmarła przy jego urodzeniu.
4 3 4