Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:02:15+01:00
Favela, fawela «dzielnica nędzy na peryferiach miast Ameryki Łacińskiej»

interior «terytorium położone daleko od wybrzeża morskiego i od ośrodków przemysłowych»

minifundia <<drobne gospodarstwa>>

latyfundium, latyfundia «dawniej: wielka posiadłość ziemska »
5 4 5
2009-11-11T17:25:06+01:00
Favela (brazylijski portugalski dla slumsów) jest powszechnie używany termin na miasto slumsów w Brazylii.

Interior - terytorium położone w głębi kraju, daleko od wybrzeża morskiego i od ośrodków przemysłowych

Minifundia - Polityka historii i społeczeństwa

Latyfundia - wielkie majatki ziemskie nalezace do króla i magnatów.
5 4 5