Pogrupuj zaimki według podanych niżej kategorii.
ten, coś, się, ja, stąd, twój, wy, sobie, który, tam, kiedyś, gdzie, nasz, ich, jak, mój, ona, tak, to

zaimki nieokreślone:.......................................
zaimki dzierżawcze:........................................
zaimki wskazujące:.........................................
zaimki wskazujące:.........................................
zaimki osobowe:............................................
zaimki względne:............................................
zaimki zwrotne:.............................................

3

Odpowiedzi

2009-11-11T16:54:34+01:00

zaimki nieokreślone:który,coś,jak,tak
zaimki dzierżawcze:twój,mój,ich,nasz
zaimki wskazujące:tam,to
zaimki określone:ten,stąd
zaimki osobowe:ja,wy,ona
zaimki względne:kiedyś,gdzie
zaimki zwrotne:się,sobie,

nie jestem pewna.
3 5 3
2009-11-11T17:01:35+01:00
Zaimki nieokreslone : ktory , gdzie , stad , kiedys, jak , tak
zaimki dzierżawcze:..twoj , nasz, ich , moj
zaimki wskazujące:ten , to , tam ,
zaimki osobowe:ja , wy , ona , cos
zaimki względne:ktory
zaimki zwrotne:sie , sobie
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:01:57+01:00
Zaimki Osobowe
ja, ona, wy

Zaimki dzierżawcze
mój, twój,nasz,ich

Zaimki wskazujące
ten, to,tak,tam,stąd,

Zaimki pytające i względne
który, gdzie, jak

Zaimki zwrotne
sobie,się

Zaimki nieokreślone:
coś,kiedyś
7 4 7