1) 8000metrów ile to kilometrów?

2) 3200 metrów ile to kilometrów?

3) 45700metrów ile to kilometrów?

4) 8 metrów ile to kilometrów?

5) 60metrów ile to kilometrów?

6) 7cm i 2mm ile to centymetrów , decymetrów, metrów i kolometrów?

PROSZE ZRÓBCIE TO!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T16:57:41+01:00
1) 8000metrów ile to kilometrów? 8km

2) 3200 metrów ile to kilometrów? 3,2km

3) 45700metrów ile to kilometrów? 45,7km

4) 8 metrów ile to kilometrów? 0,008km

5) 60metrów ile to kilometrów? 0,06km

6) 7cm i 2mm ile to centymetrów , decymetrów, metrów i kolometrów?
7,2cm
0,72dm
0,072m
0,000072km

2009-11-11T16:58:59+01:00
1) 8000metrów = 8km

2) 3200 metrów =3,2 km

3) 45700metrów = 45,7 km

4) 8 metrów = 0.008 km

5) 60metrów = 0.06 km

6) 7cm i 2mm = 7,2 cm = 0,72 dm = 0,072 m = 0,00072 km
2009-11-11T16:59:28+01:00
1) 8 km
2) 3,2 km
3) 45,7 km
4) 0,008 km
5)0,06 km
6) 7,2 cm
0,72 dm
0,072 m
0,0072 km

jakbyś mogła to daj mi naj...