Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:01:04+01:00
TA INFORMACJA NIE JEST PRAWDZIWA, BO:
342-257=75 -o tyle obnizono

342-100%
x - 30%

x=(342*30%)/100%
x=102,6-to jest wartość 30%, czyli o tyle powinni obniżyć
1 5 1
2009-11-11T17:01:12+01:00
342 zł = 100 %
257 zł = x %
x% = 257 razy 100 podzielić przez 342 = 75,15 %
100 % - 75,15 % = 24,85 % o tyle obniżono cenę nart - informacja z wystawy nie jest prawdziwa
1 5 1
2009-11-11T17:03:43+01:00
Nie jest prawdziwa.

3/10 * 342 (10 i 342 skracamy przez dwa!!!)=513/5=102 3/5=102,6 zł
342 - 257= 85 zł (o ile zł obniżka)
342-102,6=239,4 zł (o tyle powinni obniżyć jeżeli 30 procent)
1 5 1