Odpowiedzi

2009-11-11T16:59:57+01:00
* żmija :ból, śmierć
* pustynia :samotność wśród ludzi
* lis :przyjaciel
* studnia :głos serca, źródło wiedzy
* źródło - ulga, piękno
4 4 4
2009-11-11T17:00:24+01:00
Żmija z książki pt. "Mały książe" jest symbolem bólu, śmierci i cierpienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:02:55+01:00
Przebiegłość, rozstanie - żmija
praca, siła przyjaźni - studnia
odpowiedzialność - lis
samotność - pustynia
ulga, oiękno - źródło
3 4 3