Odpowiedzi

2009-11-11T17:01:32+01:00
Święto Niepodległości nie pobudza mnie do żadnego patriotyzmu, nic dla mnie nie znaczy, jest to dla mnie zwykły dzień, z tym że wszystkie sklepy są zamknięty, chyba, że jakiś właściciel otworzy swój własny zakład. Fajnie, że odzyskaliśmy niepodległość, ale dla dzisiejszej młodzieży nie ma to większego znaczenie, nie wiemy jak żyło się kiedyś, dla tego pisanie o uczuciach jakie wzbudza we mnie to święto jest zupełnie bez sensu.
xd No i masz :D
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:08:35+01:00
Święto Niepodległości jest bardzo ważnym świętem dla Polaków. W 1918 roku po 123 latach niewoli odzyskaliśmy niepodległość.
Zginęło wielu Polaków, dlatego właśnie dziś 11 listopada powinniśmy iść oddać im hołd. Oddać hołd tym którzy walczyli o to aby Polska była na mapie. Dzięki nim właśnie uczymy się teraz naszej historii,kultury a przede wszystkim języka. Zawsze w ten dzień idę z rodzicami do Kościoła, żeby podziękować Panu Bogu za to że pomógł wtedy tym ludziom. Po Mszy idziemy na cmentarz patriotyczny aby zapalić symboliczną świeczkę żołnierzom. Uważam że jako Polacy musimy szanować ten dzień.
10 4 10