Odpowiedzi

2009-11-11T17:15:47+01:00
Jakie mogą być encykopedie ?
-Encyklopedia PWN
-Encyklopedia Informatyki
-Encyklopedia Szkolna
-Encyklopedia Zdrowia
-Encyklopedie elektroniczne
-Encyklopedia Powszechna
-Encyklopedia Archeolagiczna
-Encyklopedia Pedagogiczna
jakie mogą być przewodniki
-Przewodnik turystyczny
czyli :jaskinie,
obiekty sakralne,
parki,sanktuaria,
trasy turystyczne,
zabytki,
zamki i pałace,
zbiorniki wodne,
zwiedzanie miasta
jakie mogą być powieści fantastyczne?
-Achaja
-Bohun
-Dagome iudex
-Miranda
-Wroniec



2009-11-11T17:16:14+01:00
Powszena swiatowa szkolna dla dzieci
turystyczny przyrodniczy geograficzny po swiecie
pinokio akademnia pana kleksa:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:24:53+01:00
1
www.wikipedia.pl
encyklopedia.wp.pl/
portalwiedzy.onet.pl/
encyklopedia.pwn.pl/
2
przewodnik Turystyczny
katolicki
po warszawie
katowicach
gdansku
3
"Cień kata" Gene Wolfe
"Dobry Omen" Terry Pratchett, Neil Gaiman
"Jednym zaklęciem" Lavrence Watt-Evans
"Miecz liktora" Gene Wolfe
"Nomów księga wyjścia" Terry Pratchett
"Pajęczyna utkana z ciemności" Karl Wagner
"Pazur Łagodziciela" Gene Wolfe
"Śmierć bogów." Księga Hagena Nik Pierumow
"Wiedźmin" Andrzej Sapkowski