Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:05:15+01:00
Pozytywne ;
- kilka państw zwiększyło swoje terytorium.
- zmiany terytorialne.
- W Europie powstało też wiele nowych państw

negatywne;
-gruntowana przebudowa mapy politycznej Europy.
-Czechosłowacja stała się w pomniejszonej skali tym czym przed wojną były Austro-Węgry
-Egoizm narodowy panował dalej w Europie
9 3 9
2009-11-11T17:08:48+01:00
Skutki I wojny Światowej:
Negatywne:
-ogrome zniszczenia
-skutki demograficzne(zgineło wielu mężczyzn )
Pozytywne:
-uzycie nowych sposobow walki
-zastosowanie nowych rodzai broni:
czołgi(pierwszy raz w bitwie nad sammą 15 września 1916r)
karabiny maszynowe, cieżkie dzialo, łodzie podwodne,samoloty, sterowce,gazy bojowe
9 3 9