Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:09:24+01:00
Moim zdaniem ja nie mogłabym zyc bez muzyki poniewarz muzyka to cos co co mnie potrzymuje na duchu bardzo lubie muzyke .moge przy niej sie rozluznic i odpocząc.gdyby nie było muzyki nie było by szalenstwa na dyskotekach a przedewszystkim nie bylo by dyskotek. ludziemaja swoich ulubionych piosenkarzy a tagze swoje ulubione piosenki wiec cieszmy sie ze mamy muzyke jaka tylko chcemy. muzyka nam daje wolnosc i swobodnosc.






mam nadzieje ze pomogłam;""""''''
2009-11-11T17:17:54+01:00
Ja nie mógł bym żyć bez muzyki ponieważ ja muzykę kocham.W każy dzień słucham muzyki bo gdy bym sobie nie posłuchał to w tedy niebył bym sobą.Ja osobiście wogóle nie wyobrażam sobie nawet 1 dnia mojego życia bez muzyki.Gdy mam zły dzięń lub jestem przygnębiony i posłucham sobie muzyki ona mnie odpręża i na nowo postawiam nie na nogi.W każdej sytuacji muzyka jest dla mnie mile widziana.


Myślę że pomogłem
POZDRAWIAM