Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:05:48+01:00
Prawe dopływy Wisły: Sofa, Skawa, Rada, Dunajec, Wisłoka, San, Wieprz, Narew/Bug, Skrwa, Drwęca, Osa.

Lewe dopływy Wisły: Przemsza, Nida, Kamienna, Pilica, Bzura, Wda, Wierzyca.

Prawe dopływy Odry: Widawa, Barycz, Warta, Ina.

Lewe dopływy Odry: Nysa Kłodzka, Bystrzyca, Kaczawa, Bóbr Nysa Łużycka.
6 4 6
2009-11-11T17:05:52+01:00
Doplywy Wisły:
prawe:
San, Dunajec, Wieprz, Wisłoka, Bug z Narwią,
lewe:
Pillica, Nida, Wieżyca, Wda, Bzura, Brda

Dopływy Odry:
prawe:
Barycz, Warta
lewe:
Bóbr,Nysa Łużycka, Nysa Kłodzka, Bystrzyca.
4 3 4
2009-11-11T17:07:15+01:00
Prawe dopływy Wisły:
1.Soła
2.Skawa
3.Raba
4.Dunajec
5.Wisłoka
6.San
7.Wieprz
8.Świder
9.Bugonarew
10.Skrwa
11.Drwęca
12.Osa
13.Liwa

Lewe dopływy Wisły:
1.Przemsza
2.Nida
3.Czarna
4.Kamienna
5.Iłżanka
6.Radomka
7.Pilica
8.Bzura
9.Brda
10.Wda
11.Wierzyca

Prawe dopływy Odry:
1.Mała Panew
2.Stobrawa
3.Widawa
4.Barycz
5.Warta z Notecią

Lewe dopływy Odry:
1.Nysa Kłodzka
2.Oława
3.Ślęża
4.Bystrzyca
5.Kaczawa
6.Bóbr
7.Nysa Łużycka
14 4 14