Odpowiedzi

2009-11-11T17:14:44+01:00
1. mogą czytać o nowych badaniach
2. -
3. sprawdzać kiedy szef ma spotkanie
4. do sprawdzania słów
5. do składania zamówień
6. do pisania artykułów
7. do dzielenia się informacjami z innymi chemiakami xDD
8. może znajdować nowe sposoby na ciekawe prowadzenie lekcji
9. do zapisywania sprzedanych towarów i sprawdzania cen
10. może korzystać z internetowej książki kucharskiej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:14:55+01:00
1.Zamawianie leków przez sklep internetowy,
2.zarządzanie,
3.zapisywanie wizyt,
4.korzystanie ze słowników internetowych,
5.analizowanie projektów, wizualizacja,
6.pisanie wiadomości,
7.obliczanie np. gęstości substancji,
8.pisanie testów dla uczniów,
9.porównywanie cen,
10.szukanie przepisów kulinarnych
2009-11-11T17:27:39+01:00
1.Do sprawdzania nowości na rynku lekarskim.
2.-
3.Do zapisywania spotkań i wyszukiwania dokumentów.
4.Do kożystania ze swojego programu tłumaczącego.
5.Do zamawiania narzędzi do pracy.
6.Do pisania artykułów i ich drukowania.
7.Do szukania nowych składników.
8.Do szukania sprawdzianów, dodatkowych metod prowadzenia lekcji.
9.Do zamawiania towrów, zapisywania cen, sprawdzania ilości towaru w sklepie.
10. Do wyszukiwania przepisów kulinarnych.
1 2 1