1.Suma trzech kolejnych liczb całkowitych nieparzystych równa jest 39.Jaki to liczby?
2.Suma czterech kolejnych liczb całkowitych parzystych równa jest 52.Jakie to liczby?

3. Ile kilogramów wodnego roztworu soli kuchennej o stężeniu 20% trzeba zmieszać z roztworem tej soli o stężeniu 4% aby otrzymac 11 kg roztworu o stężeniu 11%?
4.Znajdź taką liczbę dwucyfrową której suma cyfr jest róna 7 jeżeli wiesz że po przestawieniu jej cyfr otrzymamy liczbę od niej mniejszą.Podaj wszystkie liczby spełniające warunki zadania.

Z góry dziękuje za rozwiązania:)

2

Odpowiedzi

2009-11-11T17:13:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:15:58+01:00
1.
kolejne liczby to 11,13,15
2.
kolejne liczby to 10, 12, 14, 16
3.
nie umiem tego rozwiązać
4.
34 ,52