Odpowiedzi

2009-11-11T17:10:21+01:00
A)
2x-1<7
2x<8
x<4
x∈<∞,4)

b)
-2x+4 ≤ 8
-2x ≤ 4
-x ≤ 2
x > -2
Odp: -1
2009-11-11T17:11:22+01:00
A)2x-1<7
2x<6/:2
x<3
1<x<3

b)
-2x+4≤8
-2x≤8/:(-2)
x≥4
najmniejsza liczba całkowita to 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:13:08+01:00
A]2x-1<7 czyli 2x<7+1→2x<8→x<4 nieróność spełniają liczby należące do zbioru:[1,2,3] jeszcze może być zero,ale matematycy sa podzieleni i jedni uważają 0 za l.naturalną ,a inni nie b]-2x+4≤8→-2x≤8-4→ -2x≤4→x≥2 ,tę nierówność spełniają liczby należące do zbioru:[2]-pozdrawiam