Odpowiedzi

2009-11-11T17:12:55+01:00
(30/100)*2000=600 (sprzedała Bajaderka)
2000-600=1400 (sprzedała Szarlotka)

600 + (x/100)*600=1400 (x - % o jaki więcej sprzedano w Szarlotce)
x=133 1/3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:13:53+01:00
Bajaderka
2000 - 100%
x - 30%

2000x30:100=600
x=600 - liczba sprzedanych pączków przez bajaderkę

Szarlotka
2000 - 100%
x - 70%

2000x70:100=1400
x=1400 - liczba sprzedanych pączków przez szarlotkę


porównanie

600 - 100%
1400 - x%

1400x100:600= 233,(3)≈233
Odp. szarlotka sprzedala o 133% paczkow wiecej
2009-11-11T21:40:21+01:00
100%-30%=70%
70%-30%=40%
o 40% więcej