Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:15:42+01:00
Najpierw musisz sobie to coś zważyć
Potem sprawdzasz objętość (np. klocek prostopadłościenny mierzysz boki a, b, c i mnożysz przez siebie; mleko - jeśli zmierzysz w litrach to 1l=1dm³)
Na końcu dzielisz masę przez objętość i wychodzi ci gęstość.
g=m/v
2 5 2
2009-11-11T17:16:07+01:00
(Książka)

V= 20cm x 10 cm x 2cm=400 cm³
m= 5g
("ro" [nie moge znaleźć])= m/V
("ro")= 5g/ 400cm³= 0.0125 g/cm³

Gęstość książki wynosi 0.0125 g/cm³
3 5 3