Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:20:14+01:00
Polacy obchodzą 11 listopada po piersze ze względu na to że jest to nasze Święto Naarodowe,ludzie czujący się polakami wiedzą że muszą e obchodzić bo są i się nimi czują.Ja sama uważam że nikt nie powinnien się wstydzić tego że Polska ma takie Święto dlatego że każdy naród ma swoje Święto Narodowe,nie ma nic w tym złego.Jest to normalny dzień tylę że jednak różni się od innych, przedewszystkim Święto jest obchodzone na znak upamiętania odzyskania przez nasz kraj Niepodległości,wszyscy powinniśmy ochodzić to Święto bo jak by to było jak byśmyżyli pod zaborami i okupacją niemiecką?Jak by to było nikt by tego nie wiedział , bo również nasz kraj by nie był naszym krajem ludzie by się nie czyli polakami żyli byśmy jak pod jakaś zasłoną..
6 3 6
2009-11-11T17:27:51+01:00
Polacy obchodzą Święto Niepodległości, gdyż są patriotami. Nie wstydzą się tego święta. Ja sama uważam, że ludzie, którzy są związani mocno ze swoim narodem powinni obchodzić tak ważne święto dla swojej Ojczyzny. Obchodzimy je też, dlatego że wtedy mamy okazję zobaczyć jak to było dawniej, co się działo. W wielu miastach z tej okazji są przygotowywane przedstawienia, na które przychodzi mnóstwo osób.
7 3 7
2009-11-11T17:45:44+01:00
11listopada obchodzimy świeto niepodległości .Tym którym ten dzień kojarzy sie z dniem wolnym warto przypomnieć dlaczego akurat 11 lis.jest naszym świętem.
3 2 3