Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:15:33+01:00
Dlatego, że nazwy łacińskie obowiązują na całej ziemi we wszystkich językach. I łacina jest międzynarodowym jezykiem w medycznym.
1 1 1
2009-11-11T17:16:23+01:00
W publikacjach naukowych podaje się nazy gatunkowe w j.lacinskim , poniewaz jest to jezyk mniedzynarodowy do okreslania nazw gatunkowych. ;]]
1 1 1
2009-11-11T17:27:27+01:00
Stosuje się język łaciński by ułatwić prace ludzi - naukowców na całym świecie.Nie wynikają z tego powodu problemy jakie mogły by wystąpić w różnych językach jak zdarza się czasem w nazwach zwyczajowych danego języka.Język łaciński jest wymarły w rozmowach zwykłych ludzi, ale świetnie rozwinięty w medycynie.