Odpowiedzi

2009-11-11T17:22:04+01:00
Ponieważ pokrywy lessowe tworzyły się tylko przed wzgórzem moreny czołowej lodowca.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:25:01+01:00
Dlatego, że na Polskę najechał pare razy Lądolód i zerwał całą powierzchnię także less i posunął ją na południe!!!
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T17:54:27+01:00
Lądolód objął swym zasięgiem jedynie północną Polskę,tworząc tylko przed wzgórzem moreny czołowe lodowca.
3 3 3