Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:20:50+01:00
Predkosc .... .... 80km/h 20m/s ..... .....
czas .... ..... .... ..... 45minut 2h
droga 100km 20m .... ...... ...... .....

mam nadzieje ze moje rozwiazanie dasz jako najlepsze :D
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T17:26:31+01:00
V = Prędkość
t = Czas
s = Droga

V = 40 km/ h
t = 15 min = (15/60) h = 1/4 h = 0,25 h
s = V * t = 40 * 1/4 = 40/4 = 10 km

V = 18 m/s
t = 1 min = 60 s
s = V * t = 18 * 60 = 1080 m = 1,080 km

V = s/t = 330 km/ 6 h = 55 km/h
t = 6 h
s = 330 km

V = s/t = 15 km / (1/2) h = 15 * 2 km/h = 30 km/h
t = 30 min = 1/2 h
s = 15 km

V = 2 km/h
t = s/V = 0,2/2 = (2/10) * (1/2) = (1/10) h = 0,1 h = 0,1* 60 = 6 min
s = 200 m = 0,2 km

V = 10 m/s
t = s/V = 18000/10 = 1800 s = 1800:60 min = 30 min = 1/2 h = 0,5 h
s = 18 km = 18000 m
1 5 1