Wykres do zadania:
picie i przygotowanie potraw 3% , mycie naczyń i sprzątanie 10% , utrzymywanie higieny osobistej 35% , pranie 12% , podleWANIe ogrodu myciue samochodu 3% , spłukiwanie wc 37%

Zadanie 1 fo wykresu :
Jaką część wody zużywa się na utrzyywanie higieny ososbistej i spłukiwanie wc?
zadanie 2:
Czy na picie , przygotowanie potraw , mycie naczyń sprzątanie i utrzymywanie higieny osobistej zużywa się więcej wody na pozostałe czynności?
zadanie 3 :
średnie miesięczne zużycie wody w gospodarstwie domowy wynosi około 15 m3 . Ile litrów wody w ciągu roku zużywa sie do picia i przygotowania potraw , a ile na utrzymanie higiney osbostej ?

Pilne na teraz i do wysztskich zadan obliczenia z góry dziękuje plis :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:23:10+01:00
Zad.1

35% + 37% = 72%


zad.2

3% + 10% + 35% = 48% < 50%

od: Nie.

zad.3

do picia i przygotowania potraw:
3% * 15m³ = 0.03 * 15m³ = 0,45 m³

na utrzymanie higieny osobistej:
35% * 15m³ = 0,35 * 15m³ = 5,25m³



1 5 1
2009-11-11T17:26:58+01:00
1) 35 % + 37% = 72%
Na utrzymanie higieny osobistej i spłukiwanie WC przeznacza się średnio 72 % wody.
2) 2% + 10% + 35% = 47%
100% - 47% = 53 %
Na picie , przygotowanie potraw , mycie naczyń sprzątanie i utrzymywanie higieny osobistej zużywa się mniej wody niż na pozostałe czynności.