Odpowiedzi

2009-11-11T17:21:34+01:00
2x+y=1
x-2y=8

y=1-2x
x-2(1-2x)=8

y=1-2x
x-2+4x=8

y=1-2x
5x=10

y=1-2x
x=2

y=-3
x=2
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:23:57+01:00
{2x+ y=1
{x-2y=8 /*(-2)

{2x+ y=1
{-2x+4y=-16

5y = -15
y = -3

x-2y=8
x = 2y + 8 = -6 + 8 = 2

{x = 2
{y = -3
6 5 6
2009-11-11T17:25:33+01:00
2x + y =1
x-2y=8

y=1-2x
x-2y=8

y=1-2x
x-2(1-2x)=8

y=1-2x
x-2+4x=8

y=1-2x
5x=10 /5

y=1-2x
x=2

y=1-(2*2)
x=2
y=-3
x=2
1 5 1