Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:21:04+01:00
Nie da sie nic zrobić zeby włosy szybciej rosły. Możesz je tylko np wzmocnić olejkiem rycynowym i beda mocniejsze wtedy:)
2 1 2
2009-11-11T17:23:29+01:00
Jak masz rozdwojone końcówki to bardzo wolno włosy będą rosły. Więc końcówki od czasu do czasu należy podciąć troszeczkę.
2009-11-11T17:26:39+01:00
Jedz dużo witamin.
stosuj różne odżywki
stosuj olejek rycynowy

Albo po prostu udaj się do fryzjera i doczep se włosy ;)
1 5 1