Wybierz jedną myśl Małego Księcia i rozwiń ją w formie opowiadania,bądz rozprawki.
kilka myśli:
-,,Wśród ludzi jest się także samotnym''
-,,Mowa jest żrodłem nieporozumień''
-,,Poznaję sie to co się oswoi''
-,,Idąc prosto przed siebie nie można zajśc daleko''
-,,Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu '' ,,Dobrze widzi się tylko sercem''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:28:22+01:00
'Mowa źródłęm nieporozumień"
Ludzie gdy zachowują milczenie bądź siedzą w milczeniu wiedzą żę ich przyjaźni bądź tegio co ich łączy nie zepsuje żadno milczenie,ale jak będzie gdy ludzie będą gadać? ich mowa może stać się zupełnie inna i nie konicznie tylko dla nich ale też dla innych,. rowiń trochę i będzie ok. a proszę wejdz na mój profil i odpoiwedz na moje pytanie z tą brazylią :) prosze o pomoc dziękuje z gory;*
3 5 3
2009-11-11T17:31:09+01:00
-,,Mowa jest żrodłem nieporozumień''


Lisie , czasmi lepiej jest nic nie mówić niż mówić ... a dlaczego ?
Ponieważ słowa doprowadzają czasami nawet do łez , a gesty ...
nie są a takkie łatwe . Jak sama nazwa mówi mowa to jedno wielkie nieporozumienie z dwóch stron . Lepiej milczeĆ .







Pewnie źle ale może ... ;]
6 4 6