Odpowiedzi

2009-11-11T17:34:04+01:00
Moim autorytetem jest Jan Paweł II.
Był to człowiek w pełni oddany Bogu, idealny do naśladowania nie tylko pod względem duchowym, ale również charakteru i dobrej woli. Był to człowiek idealny, oczywiście nie bez wad, bo takich ludzi nie ma, ale na pewno jest on godny naśladowania.
O tym świadczy nawet sam fakt, ze został świętym. Moim zdaniem nikt nie zaprzeczy, że warto naśladowac takich ludzi jak nasz już zmarły papież Jan Paweł II.

Mam nadzieje, że pomogłam.
:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:56:16+01:00
Moim autorytetem jest Jan Paweł II.
Wybrałem Go ponieważ jest dla mnie najlepszym człowiekiem do naśladowania.Jest on jak recepta na świętość.Człowiek o pokornym sercu, żyjący według dekalogu, korzystający z sakramentów świętych.Szanował każdego człowieka na świecie bez względu skąd pochodził, jaki kolor miał skóry czy jaką wyznawał religię.
2 4 2
2009-11-11T22:04:21+01:00
Np.
Moim Autorytetem jest Jan Paweł 2 .
Ponieważ traktował on wszystkich ludzi tak samo nie zważając na rase ciała czy dobry czy zły.
kochał każde dziecko i także dorosłego .
Zawsze pozostanie w moim sercu był i na zawsze pozostanie wspaniałym człowiekiem
1 1 1