Odpowiedzi

2009-11-11T17:36:18+01:00
+ Za ojca dzieci automatycznie zostaje uznany mąż matki, dzieci noszą jego nazwisko.
+ Jeżeli jedeno z małżonków nie pracuje, obejmuje go ubezpieczenie zdrowotne partnera.
+ Można razem rozliczać podatki - jest to korzystne, gdy partnerzy płacą je według różnych stawek.
+ Lokatorskie prawo do mieszkania spółdzielczego zajmowanego przez małżonków przysługuje im obojgu.

- Jeśli małżonek narobił długów, komornik może zająć ich wspólny majątek.
- Rozstanie pociąga za sobą rozwód.
4 2 4
2009-11-11T17:38:45+01:00
Plusy:
-Zawsze mamy obok siebie osobę na, której możemy polegac
-Jest przy nas osoba, która pomoże nam rozwiązac różnego rodzaju problemy
-Mamy się komu zwierzyc i dla kogo życ
-Nie odczuwamy wiecznej samotności
Minusy:
-Druga osoba zawsze moze nas zdradzic, bądź kłamac
-Nie mamy już swobodnego zycia
-Nie zawsze możemy robic co chemy
-Musimy dzielic swoje finanse
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:41:18+01:00
+ małżeństwa :
* za ojca dzieci zostaje uznany mąż matki i dzieci noszą jego nazwisko
*jeśli jedno z małżonków nie pracuje, obejmuje go ubezpieczenie zdrowotne partnera
*można razem rozliczać podatki
*szczęśliwa rodzina
*dzieci
*koniec z dogadywaniem: kiedy ślub? ;]

- małżeństwa :
*jeżeli małżonek narobił długów,komornik może zająć ich wspólny majątek
*rozwód (za którym wiąże się przeciąganie rozpraw np. z jednej strony)
*częste kłótnie (chyba,że partner i partnerka idealnie do siebie pasują)
3 1 3