Mógłby mi ktoś napisać o ulubionym sporcie po niemiecku (pływanie) i dlaczego ten sport lubię, co tam się robi i co trzeba mieć w tym sporcie (chodzi o kąpielówki, czepek itp.) ... Co do argumentu dlaczego lubię ten sport, to można napisać cokolwiek (np. ponieważ lubię pływać i zawsze na wakacje jeżdżę na jeziora itp.). Dzięki. ^^

Potrzebuję tego na dziś jeszcze. :<

2

Odpowiedzi

2009-11-11T17:53:48+01:00
My lieblingsport ist schwimming. Ich kann schwimmen. Das ist meine Hobby. Ich fahre im Wettkämpfe. ich habe zwei Ort im Wettkämpfe gewonnen. Ich brauche der Haube und der Putz. Ich mag schwimmen, weil ich kann das machen.

Mój ulubiony sport to pływanie. Ja umiem pływać. To jest moje Hobby. Ja jeżdzę na zawody. Zdobyłam 2 miejsce w zawodach. Ja potrzebuję czepek i strój. Ja lubię pływać bo umiem to robić.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • pykl
  • Początkujący
2009-11-11T18:05:17+01:00
Mein Lieblingssport ist Schwimmen. Das Interesse am Sport entstanden in der frühen Kindheit, wenn ich an den Pool. Mit Neugier, schaue ich mir die Rivalität wirklich ein Fan von Fat Jedrzejczak und Paul Korzeniowski. Ich wünsche ihnen viel Erfolg! In der Zukunft Ich mag würde in einem privaten Schwimmunterricht zu registrieren, um verwendet werden, um die Macht Otylia und Paul.