Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:42:34+01:00
A.) V = 40cm * 70 cm * 200 m = 0,4m * 0,7m * 200m = 56m³

odp: Objetość wykopanej ziemi to 56m³

b.) 56 m³ : 6m³ = 9,33
odp: Potrzeba 10 wywrotek.
2009-11-11T17:42:39+01:00
A]40cm=0,4m ,70cm=0,7m dane:a=200m ,b=0,4m , c=0,7m v=abc=200×0,4×0,7=56m³ -taka jest objętośc wykopanej ziemi b]56:6≈9,33[3] odp.potrzeba 10 wywrotek bo 9 nie wywiezie wszystkiej ziemi-pozdrawiam