Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:39:32+01:00
0,4x0,7x200=56m³

ODP. objętośc wynosi 56 m³

56/6=9,33

ODP. Potrzeba 10 wywrotek zeby wywieśc całą ziemie
1 5 1
2009-11-11T17:41:35+01:00
A)a=200m
b=0,4m
c=0,7m
V=a*b*c
V=200m*0,7m*0,4m
V=56m³

Objętość wynosi 56m³.

b)56m³÷6m³≈10

Potrzeba 10 wywrotek.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T17:41:38+01:00
Zamieniamy jednostki

40cm = 0,4m
70cm = 0,7m

Obliczamy objętość wykopanej ziemi

200m * 0,4m * 0,7m = 56m³

Obliczamy ilość wywrotek potrzebnych do wywiezienia ziemii

56m³ ÷ 6m³ ≈ 10 wywrotek
1 5 1