Wyobraź sobie nastepujaca sytuacje: Do drzwi pani Zosi puka akwizytor i oferuje jej rewelacyjny środek usuwający plamy. Zaapisz co najmniej dziesieciozdaniowy dialog miedzy tymi osobami. Celem wypowiedzi akwizytora powinna byc namowa, a intencją pani Zosi-odmowa.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T18:27:54+01:00
- Dzień dobry Pani Zosiu !

- Dzień Dobry.

- Jestem akwizytorem super proszku do prania super-super.

- W jakim celu przyszedł Pan do mnie ?

- Chciałem pokazać Pani jak szybko potrafi usunąć plamy z różnych tkanin.

- Nie jestem zainteresowana, używam innego proszku.

- Ale super-super jest najlepszy...

- Przykro mi, ale podkreślam jeszcze raz że NIE JESTEM zainteresowana ofertą produktów proszku do prania super-super.

- Może jednak...

- Nie

- Do widzenia !

- Do widzenia !



:)
2 3 2
2009-11-11T18:34:28+01:00
AKWIZYTOR-Dzien dobry
PANI ZOSIA-Dzien dobry
AKWIZYTOR-Chcialbym zaoferowac i przedstawic pani bardzo dobry wrecz rewelacyjny srodek usuwajacy plamy wszelkiego rodzaju.
PANI ZOSIA-Niestety przykro mi ale za pietnascie minut musze wyjsc ,mam wazne spotkanie w biurze.
AKWIZYTOR-Nic nie szkodzi to zajmie tylko kilka minut.
PANI ZOSIA-No dobrze niech pan wejdzie.
AKWIZYTOR-Mam tutaj srodek ktoryusuwa plamy z wykladzin,dywanow,tapicerki a takze z ubran.
PANI ZOSIA-Tak dobrze ale musze panu powiedziec ze ja mam swoj srodek na plamy ,ktory rewelacyjnie sie sprawdza i naprawde jest skuteczny.
AKWIZYTOR-Mysle ze jest dobry ale taki jaki ja pani oferuje jest napewno skuteczniejszy.Usuwa plamy takiego rodzaju jak z;wina,trawy, kompotu a nawet z krwi.
PANI ZOSIA-Moj odplamiacz rowniez takie plamy usuwa i to bez zadnego problemu.Takze dziekuje panu ale nie skorzystam z panskiej oferty.
AKWIZYTOR-Trudno w takim razie dziekuje za poswiecony czas.Do widzenia.
PANI ZOSIA-Dowidzenia
1 5 1