Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:45:08+01:00
1-ekscytujące
2-nudny
3-głupi/głupiutki
4-świetny
5-(funny)-zabawny
6-(frightening) - przestraszony
7-interesujący
8-przykry/smutny
9-poważne
10-śmieci
11-bezpieczny
12-niebezpiecznie
Please;)
2009-11-11T17:45:40+01:00
Ekscutujący-exciting
nudny-boring
głupi-silly
wspaniały-great
zabawny-funny
przestraszony-frighting
interesujący-interesting
rozgniewany-annoying
poważny-serious
śmieci-rubbish
pewny-safe
niebezpieczny-dangerous


na pewno dobrze, licze na najlepszą ocenę ;)
  • pykl
  • Początkujący
2009-11-11T17:50:49+01:00
Ekscytujące
nudny
głupiutki
świetny
(brak)
interesujący
przykry
poważne
śmieci
bezpieczny
niebezpieczny