Odpowiedzi

2009-11-11T17:44:22+01:00
Warto czytac ksiązki, poniewaz:
- rozwijamy swoje umiejętności
- zyskujemy sporą wiedzę na dany temat
- zapamiętujemy wzrokowo ortografię oraz interpunkcję.
2 5 2
2009-11-11T17:44:27+01:00
Uważam że warto czytać książki. Są bardzo ciekawe i intersesujące. Ale nie tylko. Możemy również poprzez czytanie dużej ilości książek pochwalić się pieknym czytaniem. Ja ostatnio przeczytałam książkę pt: ... .Uważam że była znakomita, losy bohaterów zrobiły na mnie duże wrażenie. Trzeba czytać książki, czytajmy ich jak najwięcej a dobrze na tym wyjdziemy.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:44:24+01:00
1. Dzięki nim możesz rozwinąc wyobraźnię.
2. Spędzisz ciekawie czas.
3. Poznasz interesujące przygody bohaterów.
4. Poznasz nowe słownictwo, co może ci się przydać przy jakimś wypracowniu.
5. Możesz o nich rozmawiać z przyjaciółmi, dzielić się z nimi przygodami jakie przeżyłeś czytając ksiązki.
2 5 2