Rozwiąż krzyżówkę.Następnie odpowiedz na pytania. Bd podawala liczbę liter w krzyżówce:)
1. Stanowi drugi szczebel podziału administarcyjnego kraju. 6 liter
2. Kieruje pracami sejmiku wojewodzkiego.9 liter
3. Najważnieszy szczebel w podziale administarcyjnym Polski. 11 liter
4. Najniższa jednostka podziału administracyjnego. 5 liter
5. Organ władzy samorządowej na szczeblu wojewódzkim. 6 liter
6. Kieruje pracami urzędu wojewódzkiego.8 liter
7 Stoi na czele zarządu powiatu. 8 liter



3

Odpowiedzi

2009-11-11T17:45:39+01:00
Powiat
marszałek
województwo
gmina
sejmik
wojewoda
starosta
a) Premier kieruje rządem jako jego szef.
b) Premier jest szefem rady ministrów. Uchwala projekty i ustawy. Na swoje stanowisko jest powoływany przez prezydenta.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:45:41+01:00
1. powiat
2. marszałek
3. województwo
4. gmina
5. sejmik
6. wojewoda
7. starosta
a) premier kieruje rządem ( szef rządu)
b) premier szef rady ministrów uchwala projekty i ustawy powołuje go prezydent
2 3 2
2009-11-11T17:49:40+01:00
1-powiat
2-marszałek
3-województwo
4-gmina
5-sejmik
6-wojewoda
7-starosta