Odpowiedzi

2009-11-11T17:51:48+01:00
X+y=74 2x+4y=224 x=74-y 2[74-y]+4y=224 148-2y+4y=224 2y=224-148 2y=76→y=38 x=74-38=36 dane: x-ilosc skuterów y-ilosc aut odp.jest 36 skuterów i 38 aut-pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:54:36+01:00
X-liczba aut
y-liczba motocykli

układ równań:
4x+2y=224
x+y=74

y=74-x
4x+2(74-x)=224
4x+148-2x=224
2x=76
x=38
y=74-x
y=36

Aut jest 38, a motocykli 36.

2009-11-11T17:58:46+01:00
Y- liczba skuterów
x- liczba samochodów

układ równań:
I x+y=74 ad.1
I 4x+2y=224 ad.2

AD.1
x=-y+74 -->

AD.2
4(-y+74)+2y=224
-4y+296+2y=224
-2y+296=224
-2y=-72
y=36

x+y=74 --> x+36=74
x=38
odp. Samochodów jest 38, a skuterów 36