Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:50:16+01:00
Piractwo komputerowe- jest to nielegalne ściąganie z internetu np. filmów ,muzyki.
2 3 2
2009-11-11T17:50:04+01:00
Piractwo to czerpanie zysków z nielegalnego kopiowania i rozpowszechniania cudzej twórczości.
2 3 2
2009-11-11T17:50:36+01:00
Piractwo komputerowe jest to łamanie praw autorskich, nielegalne posługiwanie się programem komputerowym bez zgody autora lub producenta i bez uiszczenia odpowiedniej opłaty.
3 3 3