Ile punktów przecięcia mogą wyznaczać pary prostych, jeśli narysujemy:
a) dwie proste
b) trzy proste

Rozważ różne przypadki.

_______________________________________________________________
PROSZĘ O POMOC, NIC NIE ROZUMIEM Z GEOMETRII A ZADANE MAM TO NA JUTRO!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T17:56:49+01:00
A)
- mogą się nie przeciąć (gdy rownoległe)
- mogą się przeciąć w jednym miejscu
b)
- mogą się nie przecinać (wszystkie rownoległe)
- mogą się wszystkie przeciąć w jednym punkcie
- jedna prosta może przecinać dwie pozostałe, które są rownoległe (2 punkty przecięcia)
- 3 punkty przecięcia
54 4 54
2009-11-11T19:30:34+01:00