Odpowiedzi

2009-11-11T17:56:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:02:26+01:00
21 października w naszej szkole odbyły się zawody w badmintona.
W zawodach brało udział 10 osób. Przed zawodami każdy uczestnik rozgrzewał się do meczu. Każdy bardzo przeżywał te rozgrywki, gdyż dla każdego liczyło się zwycięstwo. Zawody zaczęły się o 13:00. przybyło wiele widzów, trybuny zapełnione były dostatecznie. Na wstępie dyrektor naszej szkoły wygłosił przemówienie oraz odczytał regulamin. Gra się zaczęła!! zawodnicy grali zawzięcie, z werwą. kibice nie zawiedli, na trybunach dały sie słyszec głośne okrzyki, ciekawe dopingi oraz gromkie brawa. Mecz zakończył się o godz. 17:00. Zawody wygrala Asia z naszej klasy. Na koniec wszyscy udaliśmy się na poczęstunek.
Bardzo podobały mi sie te zawody. Zachowanie kibiców było dostosowane do rozgrywek, uczestnicy walczyli zawzięcie. Myślę, ze bez względu na wygrana każdy bardzo dobrze sie bawił.

Na tyle mnie stac...
mam nadzieję że pomogłam :))