Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:02:07+01:00
4km207m= 420700cm=42070dm=4207m=4,207km

Mam nadzieję że pomogłam#)
1 5 1
2009-11-11T18:02:16+01:00
Wiemy że:
1km=1000m
1m=10dm
1m=100cm
1dm=10cm

4km=4000m=40000dm=400000cm
207m=0,207km=20,7dm=207cm

chyba dobrze;/
  • smq
  • Początkujący
2009-11-11T18:06:56+01:00
4km 207m =

km (kilometr) = 4,207km
m (metr) = 4207m
dm (decymetr) = 42070dm
cm (centymetr) = 4207000cm
pzdr ;))