Odpowiedzi

2009-11-11T18:01:54+01:00
Prawdziwe :

Krzyżacy
Urlich von Jugingen
a fikcyjne to


Maćko z Bogdańca
Danusia
Zbyszko z Bogdańca
Jurand ze Spychowa
Kuno Lichtenstein
Zygfryd
Rotgierd
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:03:26+01:00
Fikcyjne :
Zbyszko,Maćko, Danusia,Jagienka,Jurand, Hlawa,Zygfryd de Lowe ,Hugo von Danveld, Diederich,

Historyczne : Anna Danuta,Powała z Taczewa, Zawisza Czarny,Lichtenstein,Władysław Jagiełło, królowa Jadwiga
16 4 16