Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:13:19+01:00
20000 - 100%
x - 4%
100x = 80000 /:100
x = 800

800 - 100%
y - 20%

100y = 16000 /:100
y = 160

800-160=640
20000+640=20640

Odp:Kwota po rocznym oszczedzaniu wynosi 20640 zł
2009-11-11T19:36:08+01:00
20000-100%
x -104%
x=20000*104/100
x=20800

20800-100%
x -80%
x+20800*80/100

x=16640
2009-11-11T19:53:45+01:00
20000-100%
x -4%
20000*4 80000
_______=_______= 800
100 100

800-100%
x -20%

800*20 16000
______=______=160
100 100

800-160=640

20000+640=20640