Na rysunku przedstawiono wykres funkcji y = -3/4x + 30. Które zdanie jest fałszywe?

http://i37.tinypic.com/1zf7cqu.jpg

A. Miejscem zerowym funkcji jest liczba 40.
B. Funkcja przyjmuje wartości dodatnie dla x < 40.
C. Do wykresu należy punkt (4, 26).
D. Dla argumentów ujemnych wartości funkcji są większe od 30.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T18:07:39+01:00
2009-11-11T18:08:16+01:00
Odpowiedź nie poprawna jest C ;)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:12:16+01:00
A) Mz =40
b) tak
c) y=-3/4 + 30
y= -3/4*4+30
y= -3 +30
y=27
odp nie
d) 40<x
odp zdanie fałszywe to podpunkt c
27 4 27