Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:11:02+01:00
1.
31 grudnia 1530r.

2.
Pochodził z Siedmiogrodu.

3.
Henryk III Walezy.

4.
Z Turcją. Z Imperium osmańskim.
7 3 7
2009-11-11T18:15:27+01:00
1.1673
2.Szilágysomlyó
3.Zygmunt August
4 nie wiem
4 2 4
2009-11-11T20:33:02+01:00
1. Bitwy pod Chocimiem:
- bitwa pod Chocimiem - 1509
- bitwa pod Chocimiem - 31 grudnia 1530
- bitwa pod Chocimiem - 2 marca 1616
- bitwa pod Chocimiem - 2 września-9 października 1621
- bitwa pod Chocimiem - 11 listopada 1673
2. Stefan Batory pochodził z Siedmiogrodu
3. Pierwszym władcą elekcyjnym był Henryk Walezy z Francji
4. Jan Sobieski walczył pod Wiedniem z Turkami.
7 4 7