Odpowiedzi

2009-11-11T18:12:59+01:00
1) it is your tobacco murderer - to twój tytoniowy zabójca
2) smoking farther you are exposing yourself that dancing a contract killer will kill you - paląc dalej narażasz się że tan płatny zabójca cię zabije
2009-11-11T18:13:41+01:00
-this your tobacco killer
smoking further you - risk that dance paid killer will kill you
THANK YOU VERY MUCH
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:15:22+01:00
-to twój tytoniowy zabójca - this is your tobacco killer
-paląc dalej narażasz się że ten płatny zabójca cię zabije - smoking further you risk that dance paid killer will kill you

Proszę bardzo :). Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).