Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T18:15:43+01:00
Nazwa Europa wywodzi się ze starożytnej greki i oznacza "szerokie spojrzenie"
2009-11-11T18:24:52+01:00
Słowo Europa pochodzi ze starożytnej greki i oznacza "szerokie spojrzenie"
Nazwa Europa wywodzi się ze starożytnej greki i oznacza "szerokie spojrzenie:. "Eur" pochodzi od słowa "szeroki", natomiast "Op" od greckiego określenia na "oko".
1 1 1
2009-11-11T18:25:34+01:00
Nazwa europa wywodzi się z greckiego słowa Εὐρώπη (Europe) i zwykle poprzez łac. formę Europa weszło do niemal wszystkich języków świata . Po grecku oznacza łagodnie wznoszący się.
1 4 1