Odpowiedzi

2009-11-11T18:16:57+01:00
Funkcja ma 2 miejsca zerowe w punkcie K i N
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:18:21+01:00
Zaznacz te punkty w układzie współrzędnych po kolei.
Jeśli nie wiesz to pierwsza cyferka z punktu to X druga to Y.
Po połączeniu punktów od K do N zobaczysz gdzie są miejsca zerowe zaznaczone na osi X.
A są 3 miejsca zerowe.
Tu obliczyć nie ma co tylko po zaznaczeniu zobaczysz.
2 5 2